Sydney - Reisverslag uit Cairns, Australië van extranjero - WaarBenJij.nu Sydney - Reisverslag uit Cairns, Australië van extranjero - WaarBenJij.nu

Sydney

Blijf op de hoogte en volg

17 September 2015 | Australië, Cairns

Wat een lange vlucht naar Sydney.. :O ik dacht dat er geen einde aan kwam, maar gelukkig had ik leuk gezelschap in het vliegtuig. Ik had iemand leren kennen uit Kaapstad en daar heb ik mee geluncht in Dubai. Daarna nog 4 uur wachten in Dubai totdat het vliegtuig vertrok naar Sydney. Tweede vlucht heb ik iemand leren kennen uit Zwitserland. :)
Eenmaal aangekomen In Sydney ben ik eerst naar het hostel genaamd: Wake Up gegaan om al mijn zware spullen te droppen en de omgeving gaan verkennen en natuurlijk gelijk naar het Operahouse gegaan. Eigenlijk was mijn planning om gelijk te gaan slapen na mijn ongelooflijke zware jetlag maar het leek me verstandiger om daar toch mee te wachten.
Rest van de paar weken die in Sydney doorgebracht heb ben ik naar Manly, Bondi beach, Paddington, Circular quay en de Sydney tower en de ''Hash Run'' geweest. meer informatie volgt nog en foto's)

Zal in het kort vertellen over de plaatsjes waar ik geweest ben.
Manly is een buitenwijk van Sydney in Nieuw-Zuid Wales. Het is een heel mooi plaatsje met een leuk strandje erbij.
Bondi Beach is een beroemd strand in Australie. Het is een erg mooi strand waar veel gesurft word. (wil ik trouwens ook nog gaan doen)
Paddington ben ik met de bustour die ik gedaan heb doorheen gereden. Leuk plaatsje waar je erg goed kan shoppen (ook belangrijk)
Sydney tower is het grootste gebouw van Sydney met een erg mooi uitzicht over heel Sydney. Echt de moeite waard als je in Australie bent om daar naar binnen te gaan.
Circular Quay is een kade en haven in het centrum van Sydney. Hier vandaan vertrekken alle veerdiensten naar allerlei bestemmingen.
Verder ben ik met Elizabeth (uit Sydney) naar de ''Hash Run'' geweest. Ook wel genaamd: de Hash House Harriers. Voor diegene die niet weten wat het inhoudt.. Het is een mix van atleten en een social groep. Ze rennen en stoppen ondertussen voor een borrel en eten na afloop. De ''Hash Run'' is internationaal. Dus ze doen het overal te wereld. Was een erg leuke en gezellige dag.. Interessant ook om de lokale bevolking op die manier te leren kennen.
Ik heb veel leuke mensen leren kennen uit veel verschillende landen met allemaal hun eigen verhaal. Erg interessante mensen leren kennen ook.
Maar na een paar weken Sydney had ik wel genoeg gezien en heb ik een meisje leren kennen uit Nederland die het wel leuk vond om met mij naar Cairns te reizen.. Nu op zoek naar een job in Cairns.
Dit is tot zover mijn reisverslag. Ik heb ook heel eerlijk gezegd niet veel opgeschreven over wat ik de afgelopen weken gedaan heb vandaar mijn korte reisverslagje ;)


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Cairns

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

17 September 2015

Sydney

Actief sinds 23 Juli 2015
Verslag gelezen: 595
Totaal aantal bezoekers 1335

Voorgaande reizen:

23 Juli 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: